Wednesday, February 20, 2013

masih belum dapat sesuaikan diri...

Dah masuk 4 hari balik Tanjung Malim untuk sem akhir, tapi rasanya 'homesick' aku masih lagi tak hilang2. tambah-tambah duduk rumah sewa yang baru, housemate dan romate baru. walaupun tinggal dengan bff sendiri. tapi aku masih rasa awkward sebab aku tak pernah duk serumah dengan budak 1 kos.

Tambah-tambah aku dari semester 3 sampai 6 tak pernah tukar-tukar rumah sewa, stick dengan bilik dan romate yang sama. lagi la mood aku nie kadang-kadang swing. Nasib kawan-kawan semua gila2 dan penghibur hati tapi tue pun kejap jer sebab memikirkan lagi kesihatan bapa di rumah.

Sedih sangat nak balik UPSI sem nie, selalu bapa akan cakap 'alalalala, kesiannya anak bapa nak balik' tapi kali nie, bapa tak cakap apa pun, tengok letih dan tak bermaya jer. Sekadar hantar di depan pintu, hulur tangan untuk disalam. I miss home teruk2 sangat!

my new housemate! fighting for last semester! chaiyok!

No comments:

Post a Comment