Thursday, February 14, 2013

cabar diri !


Mulakan operasi diet kembali, kali nie aku betul2 nak KURUS! sebelum ini aku ada ambil HERBALIFE, yang peliknya tak turun pun.  Aku menyalahkan HERBALIFE, tapi bila ditenung dan dfikirkan balik, mistake aku sendiri. Coach aku suruh minum air kosong sekurang-kurangnya 3 liter tapi aku 1.5 liter pun payah... paroh2, cuma minum air kosong jer, itu pun tarak boleh.. aigooo~

Kali ini aku cuba minum air masak dulu, kadang-kadang berjaya minum 3 liter, kadang-kadang k.o. start next week dah nak minum KEMBALI HERBALIFE, wish me gudluck! adehhh macam mana nak minum air bebanyak nie, nampak gaya tak leh berenggang dengan toilet la nampaknya.. hu hu hu



bagi yang selalu minum air kosong banyak2 tahniah aku ucapkan, tapi macam mana uolls boleh wat eyh? 


sanggup tue aku beli bekas nie, selalu orang guna bekas nie nak jamu tetamu jer minum. inikan pula aku yang nak kena minum sorang? air kosong pulak tue. kalau air bandung ke orange ke boleh la juga ku gagahi.. ~aim = kurus..kurus..kurus...



berusahalah wahai budak gemukkk ! chaiyok ! chaiyok !


No comments:

Post a Comment