Monday, October 29, 2012

smokey eyes

boleh dikatakan tiap-tiap hari la aku duk menghadap youtube, konon nak belajar teknik wat smokey eyes. Baru-baru nie, aku try la memberanikan diri menconteng mata aku, masa kenduri tunang kakak sepupu, entah jadi entah tidak. tapi aku boleh cakap.. mata aku makin nampak sepet, yang sudah sememangnya sepet.. sobbbbbb


nampak tak? actually aku tak berani nak wat terang2. sbb percubaan pertama. tapi bila dipikirkan balik, baik aku pakai eye linear ja lg bgus.. huhu

                                                           mata aku lg nmpak besau kan?



esok nak try, conteng mata macamnie la, mengisi masa lapang sementara jadi penganggur terhormat.

selamat malam :)

1 comment:

  1. hehe.. 1st time aku jln2 kat blog hg niee...aku pn gedik2 wat blog gak... saja nk try test... :P
    nanti rajin.buat kat aku smokey eyes tu... hoho

    ReplyDelete