Thursday, May 17, 2012

Selamat Hari Guru...

lewat sehari untuk wish selamat hari guru kepada guru-guru di seluruh malaysia dan juga kepada bakal-bakal guru. aku lattew. huhu.
aku terima 3 ucapan selamat hari guru yang pertama dalam hidup, from my sister, nadia diyana (member sekolah) dan lagi sorang tidak dapat dikenal pasti. malas pula aku nak tanya sape.

kalau tengah prktikal sekarang. mesti dapat juga hadiah daripada student kan? kan?  ^_^
nawaitu tak betul langsung. haha. TAPI... terkilan juga bila baca mesej kakak aku,


 

"SELAMAT HARI GURU..WALAUPUN CITA-CITA TIDAK KESAMPAIAN"

ekk? pelik aku baca wish tue. tidak kesampaian? apa kehel pula?

" yerla bapa kan tak bagi hang posting SARAWAK, so kena continue master"

gulpp..macam mana aku boleh lupa pesanan yang amat berhormat. perasaan sentap, terkilan, sedih semua ada. sebab i want to be a teacher. huwaaaaa, first memang tak berminat. tapi bila dah lama berkecimpung belajar selama 4 tahun, i feel in love with this career. hurm.

sambung MASTER?

projek tahun akhir pun dah susah. beban. stress !  waktu tidur tak teratur. aku asyik ponteng kelas. tapi best jugak. hehe. now i feel guilty to continue master or not. dah janji dengan bapa. sob sob sob.

Kakak bff aku kena posting Sarawak. congrats to her. tapi mak dia sedih, dan risau nak lepaskan kakak dia ke sana. kesian kan? kalau aku kena posting Sarawak, mesti family aku pun sedih. especially bapa aku.

Sekarang tak sabar nak tunggu habiskan Degree tahun depan, bulan 6, tapi aku x dapat decide lagi nak continue ke tak study,. or tungu tawaran posting yang sah2 lambat.

p/s: DILEMA.....

No comments:

Post a Comment