Sunday, May 20, 2012

dua wanita yang aku jeles !




Gambar muka dikaburkan untuk mengelakkan kontroversi. tingkatkan prestasi. hehe. yang pasti kedua-duanya cantik, comel and ada karisma yang tersendiri. walaupun aku nie, perempuan. i'm still admired to both of them. but not lesbian. take noted! ^_^

Perempuan yang memakai baju kelabu itu, kawan aku (picture A) dan di sebelah pula @#@#$# tak dapat bagitau, tapi aku selalu stalk, (picture B)

A memang menjadi dambaan semua perempuan la ( dambaan = style ok, huhu ), termasuk aku, seorang yang pandai bergaya, up to date to fashion, elegan and bla bla bla. B pula dulu dalam kategori sederhana tapi still follow fashion semasa. cuma akhir-akhir ini dah mula berhijab dengan betul. she covering it properly. still cute.

but me. in the middle. aku jeles tengok A yang cantik bergaya sebab lumrah wanita yang sentiasa nak tampil cantik. follow trend and fashion terkini. but in the same time i'm also trying to covered my hijab properly just like B. dilema. jeles tengok ramai dah mula pakai tudung yang betul-betul menutup aurat dalam istilah islam. bukan tutup aurat dalam istilah fashion.

I dont want to talk about aurat and hijab anymore, because everyone already know it. tapi aku buntu and stress dengan diri aku sendiri. of course kena follow step B, tapi iman aku tak kuat, takut kejap jep. Ya Allah please help me and give me strength to follow the right choice, AMIN.


p/s: dunia dah akhir zaman.

No comments:

Post a Comment