Sunday, April 15, 2012

Vandalisme

Dari zaman sekolah, tajuk femes kalau buat karangan PENULISAN. "Vandalisme". perkataan nie memang dah sinonim dengan masyarakat 1 MALAYSIA. tak payah lew aku nak elaborate panjang2 kan. Ada 1 ayat vandalisme nie berjaya menyeru aku buat entry nie.

kejadian: toilet di UPSI (sangat berterus terang). cuaca sejuk bangat and aku pun menghabiskan masa buat hajat dalam toilet tue lama laa.. *tak senonoh tue pun nak cite*.  belakang pintu toilet aku tengok ada karya. ada tulisan guna pensel, pen biru and pensel lagi ! dah jadi macam soalan sambung ayat pulak aku tengok.huhu

ORANG PERTAMA TULIS:

 


pastue orang KEDUA pula :


 




 ada kata-kata nasihat lagitaw.. tapi yang kelakarnya. bila orang KETIGA sambung :





kesimpulannya?? pandai nasihat orang tapi terkena batang hidung sendiri balik. hehe. apa yang pasti aku tidak setuju PTPTN dimansuhkan. ehh tetiba pula aku. k bye....

p/s : fikir sebelum buat.

No comments:

Post a Comment