Thursday, January 12, 2012

taksub!

sejak kebelakangan nie, aku gila edit gambar. minggu exam sepatutnya ulangkaji. tapi aku 'rajin' ulangkaji benda lain pula. aishh apa nak jadi. sebelum nie pakai photoscape. kali nie pakai adobe CS3. ak follow instruction dari blog Kuntum. nak follow sebijik macam empunya blog, terasa jauh gila perbezaan. so aku guna jerla kreativiti yang dah lama terpendam.huhu



semalam, UPSI dah mula edar voucher buku RM200. tak tau la nak beli buku ape. praktikal dah nak dekat. supposed to buy buku rujukan SPM? novel? buku masakan? (lagi la tak. hahaha). Decide nak beli buku rujukan adob photoshop CS3. Taksub betul nak mengedit. tapi.......berbaloi ke?


 perlu ke aku beli??


RM 200 VOUCHER! SAH?


Bersyarat and cop UPSI! mahal tue!

P/S: Kawan2 yang dapat voucher nie, korang nak beli ape?

Thanxx taw baca entry nie... =)



5 comments:

  1. Saya guna paint biasa dgn paint.net. Lukis tu ikut imaginasi je. Huhu. Tak reti nak ajar.

    ReplyDelete
  2. wah voucher tu.. best2 gune sebaik mungkin ok.. ;)

    ReplyDelete
  3. saya guna paint.net dan paint biasa. paint.net tu boleh donlod percuma je kat internet. Just search paint.net.

    ReplyDelete
  4. #...cp = thanx atas tnjuk ajar

    #nazirah = thanx.. akn guna sebaik2nya, ^^

    ReplyDelete
  5. huhu gile edit eh?
    samelaa =D
    nice gambar tuu =)

    ReplyDelete