Friday, December 30, 2011

Alangkah best kalau jadi ROBOT! tak ada perasaan....

Haram-haramkah aku
bila hatiku jatuh cinta
Tuhan pegangi hatiku
Biar aku tak jadi langgar
Aku cinta pada dirinya
Sifat manusia ada padaku
Aku bukan Tuhan

Haram-haramkah aku
Biar waktu berakhir
Bumi dan langit berantakkan
Aku tetap ingin dirinya
Tak mungkin hatiku berdusta
Hanya tuhan yang bisa jadikan
Yang tak mungkin menjadi mungkin
Aku hanya ingin cinta yang halal
Di mata dunia juga akhirat

Biar aku sepi aku hampa aku basi
Tuhan sayang aku
Aku hanya ingin cinta yang halal
Dengan dia tentu atas izinNya
Tuhan beri aku cinta
Ku menanti cinta...


"Dengan nama Allah
Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani
Andai dia adalah jodohku, 
satukanlah hatinya dengan hatiku,
Jika tidak jauhkanlah dia daripada pandangan mataku
dan peliharalah hatiku daripada kekecewaan..
AMIN..."

p/s: sorry dis entry little bit personal (mood tengah gelong )

1 comment:

  1. novel dah baca..
    filem pon dah tgk..
    memang best ketika cinta bertasbih...

    ReplyDelete