Tuesday, April 19, 2011

ermm apa salah aku?

arghhh tensionnyer nak exam.. 2 subjek killer audit and MA hari yang sama.. audit tak habis baca lagi and MA lak tak start lagi. tapi boleh pulak aku duk update blog..hehe.. 

ermmm aku deactive FB lagi.kali nie aku rasa macam nak bersara terus dari FB. makin lama makin banyak pulak benda yang mengugat ketenteraman aku. malas la nak cita sebab musabab, cuma satu ja aku nak habaq maii.



kalau dah tak suka, tak payah nak add aku kat FB. pelik gak  dia add aku, padahal sebelum nie aku dah pernah approve dia. entah2 dia remove aku kot. arghhh lantakla, tapi yang aku perasan dia private wall and komen bahagian foto pun dia private, nak kata dia wat privacy tapi aku tengok orang len boleh ja komen.


apa salah aku pun tak tau.. nie yang aku malas nie orang nak terasa2. dah la aku nie jenis suka fikir macam masalah negara kalau orang taching2 ngan aku. rilex arr beb, friends forever..!!!





Thanxx taw baca entry nie.. =)

2 comments:

  1. hai..
    saba je ye..ada hikmah atas semua tu..
    btw kalau berminat nak beli shawl@inner@tudung sarung inform me ya:)
    bole dapat diskaun beli banyak2 hhii

    jangan sedih2

    ReplyDelete