Friday, April 29, 2011

adik Syamsul Yusof..!

issshhh2 kepochi la aku nie, dah macam wartawan hiburan pulak.. sebelum nie pasal adik siti nurhaliza, now Syamsul yusof. sape tak kenal Syamsul Yusof anak Yusof Haslam.. ala pengarah khufarat ( cakap dalam nada jozan k..).

sekarang nie aku nak cakap pasal adik dia, syafiq yusof. aku tau nie pun dari blog aesya.. best blog dia..ada kartun2.. nak tengok tak pitcha si syafiq yusof nie?  pergi terjah blog aesya zealous.


dah tengok? ensem tak? sweet? sweet 19 lagi tau.. so compare dengan abang dia pulak.. jeng..jeng...jeng...



wahh lagi macho kot.. opinion aku ja.. ( saja jer cover line sebab adik dia baru 19 taun, aku nie dah pangkat akakkkk...! huhuhu)


Thanxx taw baca entry nie... =)

8 comments:

  1. wahahah... adik die pun ensem!! waaa terpikat tp muda pulakkk..waaaa

    ReplyDelete
  2. Takpa..ada can lagi..dan la tunggu dia besaq

    ReplyDelete
  3. aesya = haha...tue la, pangkat adik jer tue..

    ReplyDelete
  4. oreo hitam = xmo arr, t jln sebelah orang tnya kakak ke? tak pun lbh sadis, mak ke? huhu

    ReplyDelete
  5. baru nampak dia mcm anak ikan..ops!! haha..takpa..jodoh ni rahsia tuhan..kadang ngan org yg benci dulu pn kita bleh kawen..

    ReplyDelete
  6. puteri sasdcsdfd

    ReplyDelete
  7. puteri adedegfgt[opklm

    ReplyDelete
  8. puteri sahfiqah binhjuqazskilohyyllnghnlhuhkpolmkihjyhy

    ReplyDelete