Monday, March 21, 2011

DATUK SITI DAN KELUARGA DI MAJLIS PERKAHWINAN ADIKNYA


Wahhh siti..!! i loikee! (sape suke siti nurhalija sila angguk ). ermm tengok tajuk entry pun dah tau kan? so layan gambar jerla sebab aku tau korang tak baca pun. wat penat aku taip jer. apa la sangat nak bandingkan penulisan aku dengan gambar siti.. sobb..sobb... wat taching lak aku..huhu..


siti tengah wat hantaran... t aku kawen nak suh siti wat jugak la.. boleh kan? boleh kan?


dia tetap nampak comel tanpa mekap


CT...!!! nape awk comel..!! dulu tak la kiut miut mcmnie sangat.. apakah rahsianya?
ct mesti jawab macam nie kat aku "pakailah SimplyCT, kini rahsiaku milikmu" huhuhu..
aku pakai simplyct gak tp x comel macam Ct pun (mahal tau tak..huhu tapi takpe produk CT mmg bagus pun..aku dapat rasa perubahan! ^_^). kena mintak komisen kat CT nie aku dah promote..hehe


CT and anak saudara dia.. baru aku perasan CT nie baby face laa (bodek kuat aku nie) macam CT baca..





adik CT yang laki.. aku pun tak taw betuk ke dak.. akak aku yg inform.. kalau salah kita boo..
haipp..haipp.. BABY BOO majuk t.. kan cayang kan?


pengantin veteran aku rasa cun lagi.. tengok DATUK K so sweet.. 'kurangkan gula dalam minuman yer'.. takda nasihat jer kat DATUK K atas faktor usia.. oppss


sabar yer siti, usaha lagi! chaiyok! chaiyok!


tadaa..Datuk K tunjuk bakat cara pegang budak, maklumla ada pengalaman kan...

 

SENYUMM.. tak perlu kata apa2.. ^_^



haa..baru puas dapat tengok depan2..


 

cantiknyer baju diorang..seragam.. eyh..eyh..korang perasan tak baju siti lain sikit?



ooo..sebelah lengan ja kaler biru.. well CT kan fofular mesti la kena lain sikit..



cium lama2.. akak 'duit' tue..! aishhhh awat laser sangat ayat nie.. cubit baru tau



cayang akak..!



alololo..nak jugak.. nak jugak..



SELAMAT PENGANTIN BARU! baru lagi ke? erk?



Saerah : ''akak nape makan kat sini sorang2?"
Saida: "saja..senang sikit aku nak melantak, tak yah cover2 nak makan"


 

ooo.. patut la Saida ***** ( aku tak kata apa2.. teetttt)



DATUK K nampak MUDA laa... CT pasal pe nmpak @#$%!


 

asal Saida nampak serabai..?? (ikat rambut tue kan kemas, tak pun pakai tudung),
Datuk K dah sebet nak balik la tue



dah jom kita balik sekarang jugak.. i dah bosan nie..


 

okeyh dah habis dah..nak continue nak wat asigment nie..

Thanxx taw baca entry nie.. =)





9 comments:

  1. comelnyer saerah.makin cun melecun.. =)

    ReplyDelete
  2. nemo: td siti.. sekarang saerah.. sy puji saida lak eyh.. saida slimm.. =)

    ReplyDelete
  3. dia comel dan berbudi... suka sangat

    ReplyDelete
  4. waaaaa...mcm mana dapat pic ni....suka!!!! hehehee

    ReplyDelete
  5. puteri katek: sy nie paparazzi siti..hehe

    ReplyDelete
  6. edcxzqqaswxdkkohghmjkkg,nhjhjhnj

    ReplyDelete