Sunday, February 20, 2011

Senyum Paling Ceria..!!!

                                                 KLIK here to join =)

Kali nie nak join contest senyum paling ceria...!! aku tak payah la nak explain aku ceria kenapa dalam gambar2 nie sebab kalau korang tengok sendiri pun dah taw nape kan?? huhu... best! best! yang tak pernah pergi tue, jangan jeles...hikhikhik... nanti pergi laa eyh...ala tak mahal sangat pun berbaloi what... ^_^

                      nampak tak cik Namee keceriaan kat muka saya? tak dibuat2 okeyh..hehe


nie gambar masa selam dalam kolam taw.. ingat senang nak ada pitcha cmnie..huhu


            tengok jam tangan tue! nak masuk kena bayar deposit RM 10 dulu taw...


duit deposit tue boleh tukar amek cash balik, or t-shirt or jam tangan, aku sorang jer amek jam tangan sebab jam aku baru jer hilang...sobb..sobb...sobb....

mehhh nak cita ckit pasal sunway nie.. dia ada 5 theme park, water, amusement, wild, scream and extreme park...
masa aku pegi ada pakej. RM60 untuk 3 park = water, amusement, and wild + RM10 duit deposit yang aku cakap kat atas tadi tue.. =)

kalau nak semua park, kalau tak silap RM85 kot... tak ingat laa sorry yer.. huhu...gambar2 kat air tue, kalau guna camera pihak sunway satu keping RM35, mahal gilak.. tapi kami beli satu jerr... yang len semua curikk.. opsss...sshhh rahsia! rahsia! hehe

ok now aku nak tag kawan2 blogger yang aku tengok memang ceria jer blogg dia, mesti empunya blog pun CERIA!! =)

mangsa2nya adalah aesyamiss wunny and farzana

Thanxx taw baca entry nie =)

3 comments:

  1. haha. thx! nnt i buat! ;DD
    i simpan dalam draft dulu okay :)

    ReplyDelete
  2. @nelly : tankiuu =)
    farzana: hehe..jom2 join =)

    ReplyDelete