Thursday, February 3, 2011

coNTesT CoLLaGe KesAyaNgAnKu

                                           KLIK here to join..!! due date 18 Februari 2011

Haa..join contest lagi..hehe.. So sekarang nie aku nak share dengan korang, collage a.k.a insan2 yang aku paling sayang dan rindu masa nie ialah jeng..jeng..jeng....

'RAKAN-RAKAN KOLEJ MATRIKULASI           PULAU PINANG'

ermm..memang sekarang aku dah masuk U and dah jumpa ramai rakan2 baru yang 'best' tapi kawan2 KMPP still in my memories forever. Banyak kenangan 'sweet' sepanjang setahun kat KMPP. Hubungan sesama kami lebih rapat dan erat. 

  

 I'm really miss you all


Nie la rakan-rakan kelas seperjuangan ku kat Matriks.. A1P5 tue pula nama kelas kami..!! Masing2 dah bersepah-sepah kat Universiti yang ada kat Malaysia nie, tp da 3 orang rakan aku yang masuk MAKTAB..!! :D

end of dis entry, aku nak tag 3 orang, calon2 nya adalah

4 comments:

  1. tengs join ye....:)....wahhh ckup ke 1 praktikum tu :)...g0od luck ye!

    ReplyDelete
  2. ahli2 seramai 26 dr kos akaun cukup utk datang menghadap, hehe

    ReplyDelete